Wednesday, July 8, 2009

Al-kisah MPP unisel skrg.....

ari ni aku nk citer psl org yg bodo tp nk berlagak pandai. sape org 2 ek??? org 2 adlh MPP unisel. korang mesti tertanya2 knp aku kata mcm 2 kn?? ye la, diaorg 2 kn MPP so diaorg mesti la org yg pandai lg bijaksana kn?? tp malangnya, mereka bknlah mcm 2. aku berani ckp mcm 2 sbb aku ada bukti yg kukuh. utk pengetahuan sume, br2 ini, pihak MPP ada menampal memo yg memberitahu bahawa sekiranya ada pelajar yg m'punyai mslh, blh b'jumpa dgn wakil MPP bg fakulti masing2 dan utk pengetahuan korang, pihak MPP telah menampal sebanyak 4 memo. sume isi pendahuluan memo tersebut adlh sama dan yg berbeza cuma nama wakil fakulti2 tersebut. bukankah lbh efektif sekiranya memo itu ditulis " Perhatian kepada semua pelajar unisel" pas 2 isi kandungannya plak "jika para pelajar mempunyai sebarang mslh, anda blh la berjmpa dgn wakil2 mpp fakulti anda" then wat satu column kt bwh 2 n tulis nama MPP2 berkenaan dan wakil dr fakulti mana. kan lbh menjimatkn kertas kalo diaorg wt cm 2. dh la skrg ni org tgh kecoh psl global warming, yg diaorg plak x abiz2 m'bazirkn kertas. Aku hrp agar pihak MPP tahu membuat kerja dgn lbh efektif dan jgn la nk tnggu sampai org suruh, br nk wt keje. korang selaku Majlis Perwakilan Pelajar sendiri perlu ada inisiatif utk membantu plaja kerana anda juga adlh seorg plaja, jd sy p'caya bahawa anda juga tahu apakh mslh2 yg biasa b'laku dikalangan pelajar2 unisel.

1 comments:

HanyaMemet said...

HAHAHAHA lawak r ko...apapun aku setuju sangat la post ko ni...aku x nampak pun memo tu...tapi apa ko cakap ni mmg btl r...MPP efisien la sikit..