Saturday, July 25, 2009

Aku yg kesedihan dan kasihan...

akhirnya, aku dpt no. tel kwn aku yg dh lama aku cr.. aku sgt gembira kerana akhirnya aku akn tahu ttg khabar beritanya lalu aku cuba menghubungi dia..ketika kali pertama aku telefon,dia x m'angkat telefon tersebut dan aku cbe skali lg..akhirnya, berjwb akn tetapi panggilan itu dijwb oleh seorg pompuan.. aku bertanya pd pompuan tersebut "blh sy b'ckp dgn A (bkn nama sbnr)?" kemudian pompuan 2 bertanya siapa aku dan nama aku lalu aku memberi jwpnnya.. kemudian, dia pompuan itu mengatakan bahawa c A kata dia x kenal aku..kemudian aku bertanya utk kepastian dan pompuan itu berkata bahawa c A tiada di situ akn tetapi aku taw c A ada d sblhnya.. pd saat itu aku dpt merasakn hati aku amat sedih dan pada sat itu juaga aku tersedar bahawa aku sgt kasihan kerana kwn baik aku sendiri x sudi utk mengingati aku lg tp aku sentiasa bimbang ttg dirinya..aku sentiasa bimbang ttg dirinya kerana aku dia kwn aku.. aku rs amat sedih skali..kemudian aku m'hubungi seorang lg kwn aku c I dan b'cerita pdnya ttg apa yg tlh terjd..c I mengenali c A dan kerana itu juga aku m'hubungi c I agar aku dpt mengetahui sma ada c A ada m'hubunginya ataupun x.. pd mulanya c I b'kata bahawa dia hanya m'hubungi c A melalui myspace tetapi selepas beberapa ketika c I membuat pengakuan kpd aku bahawa c A ada m'hubungi rakan2 yg lain tp c A menyuruh mereka agar tdk m'beritahunya kpd aku dan sekiranya mereka m'beritahu c A akn m'hlgkn diri skali lg.. kini, aku tertanya2 mengapa c A melakukan semua ini kpd aku?? adakah aku b'slh pd dia?? atau mungkin bantuan yg aku beri selama ini tdk cukup?? aku benar2 terasa sdih apabila A melakukn aku begini.. semasa dahulu aku m'jd p'dgr setia kpd mslh2nya dan tdk pernah jemu juga aku menasihatinya sbagai seorg rakan agar dia terus kuat utk meneruskn hidupnya yg derita.. aku juga tdk lokek utk m'hulurkan bantuan kpdnya tp kini, inilah blsn yg diberikan oleh seorg sahabat utkku.. TERIMA KASIH AKU UCAPKAN KEPADA SAHABAT KU ITU...

0 comments: