Wednesday, April 15, 2009

Hidup ini tak seindah yg diimpikan....

ari ni aku tertarik nk tulis psl kehidupan cz aku dpt ilham ni pn ble aku dgr mslh member baik aku.. member baik aku ni ada awek tp awek dia 2 cm x leh nk phm ngan keadaan member aku yg bz ngan study n asgment ni.. awek dia slalu kata yg dia dh b'ubah..aku pn x fhm la ngan perangai awek member aku 2..dia ingat hdp ni slalu indah agaknya.. aku hrp awek member aku 2 akn bc blog ni n aku hrp dia sedar yg kte sebagai manusia hanya mampu merancang tetapi kehidupan xkn m'jd seindah yg dirancang.. ada klanya kte kena menempuhi byk kegagalan sblm menemui kebhgiaan hdp yg sejati.. aku juga ingin nasihatkan awek member aku 2 supaya jgn letak hrpan yg t'lalu tggi.. tlg la jgn pk bhwa seseorg itu jg sedang merindui kte ble kte merindui dia.. aku harap awek member 2 akn sedar ttg betapa pahitnya kehdpan yg sbnrnya..

0 comments: