Saturday, January 17, 2009

fenomena kapel dikalangan remaja...

apa pndgan korang dgn tajuk blog aku hari ini??? pd aku fenomena kapel ni tlh m'jd satu kebiasaan dan ianya bkn sekadar melanda golongan remaja tetapi juga plajar skolah rendah.. aku amat t'kejut apabila adk angkat aku yg jauh lbh muda drpd aku b'tanya ttg 'couple sit' didlm panggung kerana aku yg lbh tua drpd dia pn x penah taw ada 'couple sit' utk psgan yg b'kapel semasa m'nonton wyg.. betapa advanced nyer plaja zmn skrg tetapi isu nya skrg adlh apa itu kapel??? pd setgh org kapel itu sama jge dgn b'cinta tp kalo mengikut definisi 'couple' 2 b'maksud b'dua.. jd apa sbnrnya kapel 2 n apa faedah yg kte dpt drpd kapel 2?? pd aku la kapel = buang masa,duit dan tenaga.. buang masa sbb org yg b'kapel mesti nk slalu spend time sama2..buang duit sbb org yg b'kapel ni akn slalu b'msj & b'gayut utk b'jam2 lamanya..buang tenaga sbb bila kapel ni x slalunya bahagia, ble b'mslh je mula la b'tekak lps 2 yg pompuan plak menangis n majuk, yg lelaki plak akn cbe memujuk.. so, pd aku x byk pn faedah b'kapel ni.. rs nyer kapel ni lg byk m'dtgkn mslh tp 2 sume t'plg pd korang..aku cuma nyatakn p'dapat aku je.. :)

0 comments: